چگونه برای کاهش کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی با طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی با طب چینی

چگونه برای کاهش کیست به طور طبیعی کلیه در PKD با ChinaThe پزشکی بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری است که با کیست های متعدد پر شده با مایع داخل یا خارج از بیماران riñones.Los است که اغلب آنها از بسیاری از درد به دلیل گسترش رنج می برند کیست renales.Cómo تغییر اندازه کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی؟ کمک های پزشکی آنلاین ما.

از آنجا که عمل جراحی می تواند کیست را حذف کنید به طور طبیعی، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال درمان به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی به طور طبیعی و اساسی.

همانطور که برای مشکل چگونه به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی به طور طبیعی، دکتر توصیه پزشکی osmoterapia.Se میکرو چینی کلیه درمان است که در خارج استفاده می شود و این بهترین درمان برای بیماران به منظور کاهش است به طور طبیعی کیست های کلیوی اندازه. و آن را به بیماران کمک میکند اجتناب از عمل جراحی و پیوند کلیه.

این فرایند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عبارتند از:

اول، مواد تشکیل دهنده اصلی از این درمان گیاهان چینی هستند و تحت هدایت doctores.Y جمع آوری و سپس، گیاهان چینی باید به پودر تصفیه شده و سپس در دو کیسه پزشکی جمع آوری شده.

در نهایت، آنچه بیماران انجام شده است به دروغ در دو کیسه دارو، با کمک دستگاه اسمزی، مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان چینی می تواند به کلیه از طریق پوست نفوذ کند.

مواد تشکیل دهنده فعال از گیاهان چینی می تواند عملکرد ترویج گردش خون و اتساع عروق خونی و همچنین دستیابی به برای تعمیر سلول های بیمار و بافت در گلومرول های کلیه و به دست آوردن مجدد عملکرد طبیعی کلیه gradualmente.Si می خواهید بیشتر بدانید ما می توانید در مورد بیماران است.

نیز طول می کشد موثر در کاهش کیست های کلیوی با متوقف کردن رشد کیست های کلیوی با جلوگیری از سلول های پوششی فعال ترشح ماده همچنین می توانید دفع کیست مایع با افزایش گردش خون ترویج خون از سطح کیست. کیست را می توان به طور طبیعی با درمان طبیعی کاهش می یابد.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: